4 Mart 2008 Salı

Hafta Sonu

Merhabalar!

Hafta sonumun yoğun geçmesi ve fotoğraf makinemizin annemde olması sebebiyle cumartesi gelen arkadaşlarıma yaptığım yiyeceklerin fotoğraflarını çekemedim.Artık başka zaman kısmetse.Ama en azından hafta sonu neler yaptığımı paylaşayım…
C.tesi eski işyerimden (benim için hala eski değil)arkadaşlarım geldi birde küçük Mert(küçük dediğime bakmayın büyümüşte küçülmüş) Çok mutlu oldum evde kızımla sıkılmaya başlamıştık.Sağolsunlar Azra hanıma çok güzel ciciler getirmişler.Ama bizim küçük cadı onlar gidene kadar hiç durmadı.Arkadaşlarım Azra yüzünden erkenden arkalarına bakmadan kaçtılar.Hatta onlar giderken bizim küçük farenin bir sırıtışı vardı Bora biz gidiyoruz sevinebilirsin dedi…
Arkadaşlarıma neler yaptım…
Yalancı Su böreği
Mercimek köftesi
Yoğurtlu patates salatası
Cevizli Browni
Kadayıflı muhallebi
Baklava (bunu ben yapmadım)

Ama fotoğraf makinemizi annemlerle tatile gönderdiğimiz için fotoğraf yok.
Misafirler gitti ama bizim için gün bitmedi aile dostumuz Ünal ailesi telefon etti onlarında gündüz misafiri vardı.Sizin misafirlerden kalanları da getirin birlikte yiyelim dediler.Kalktık onlara gittik Azra onlara alıştığı için huysuzluk yapmadı.Pazar günü birlikte dışarıda kahvaltı için sözleşip eve döndük ama sabah hava kötü olunca biz IKEA gittik hava düzelince buluşup tekrar bir plan yapıp önce yemeye (yemekte arkadaşımız Erol da bize katıldı)ardından RAHMİ KOÇ MÜZESİ’ne gittik çok güzel bir yer görmeyen herkese öneririm.Eve döndüğümüzde o kadar yorulmuştukki zıp zıp zıplayan küçük fareye uyusun diye resmen yalvardım ama ne mümkün biraz oynayıp birlikte sızmışız.


Bizim hafta sonumuz çok güzel geçti umarım sizlerinki de öyle geçmiştir….
İyi haftalar dilerim

Hiç yorum yok: