8 Mart 2008 Cumartesi

SELAM

Biz Geldikkkkk!!!

Birkaç gün aradan sonra bomba gibi geldik.Bugün kızım tam dört ayını bitirdi; çok şükür dört ayı hasta olmadan geride bıraktık.Doktor teyze her ay olduğu gibi bizi bu ay da tebrik etti "maşallah çok iyi bakmışsınız" dedi,gelişiminin yaşıtlarına göre ilerde olduğunu söyledi.Maşallah sizin kız çok zeki olacak canavar gibi dedi.Çok mutlu olduk ama eşimin kardeşi rahatsızlanmasaydı daha mutlu olacaktık Allah acil şifalar versin beterinden korusun..
Ben her ay, ay dönümünde kızıma mektup yazıyorum bir yaşına kadar her ay bir yaşından sonra her yıl doğum gününde yazacağım.Kızım büyüdüğünde anı defteri haline getirip bir doğum gününde hediye olarak vermeyi düşünüyorum.Ama kaç yaşında vereceğime henüz karar veremedim. Ben onsekiz yaşında düşünmüştüm ama o zamana kadar biz yaşarmıyız bilemiyorum.Birazdan onu yazacağım sizlerle paylaşamayacağım için üzgünüm ama pamuğuma özel olmasını istiyorum; belki o büyüyünce sizlerle paylaşır.



Bu arada fotoğraf makinemize kavuştuk çok yakında Havuçlu Kek ve Muzlu Rulo Pastamla sizlerleyim…
Hoşçakalın

Hiç yorum yok: