14 Nisan 2008 Pazartesi

PİKNİK ZAMANI

Pazar günü güzel kapalı ama sıcak havayı değerlendirip kızımla penceremizden bakıp kıskandığımız iki adım yakımızda olan ama gidemediğimiz piknik alanına gidip harika bir pazar kahvaltısı yaptık.Bize babaanne,anneane ve dedelerde eşlik etti sağolsunlar.Kızımın keyfine diyecek yoktu.

Her taraf lale bahçesi gibiydi yemyeşil ağaçlar bahara merhaba diyordu.İstanbul belediyesinin dörtbiryana diktiği laleler gözlerimize ve gönlümüze güzel bir ziyafet çekti.

Gerçi öğleden sonra mangalcıların gelmesiyle hem temiz havamız hemde çevremiz biraz kirlendi.İnsanları anlayamıyorum kardeşim mangal yapmazssan çatlarmısın hadi yaptın, canım çimenliklerde yakma bari.Bir metre ötede taşların üzerinde yap şu mangalını.

Havalarda düzeldi eşim,fındık burunlu kızım ve ben hafta içi her akşam yürüyüşe gitmeye karar vedik.Belki Akşam yemeklerimizide arada burada yeriz haftasonu çok kalabalık oluyor madem bizde hafta içi değerlenidiririz.

Bu arada kayınvalidemin yaptığı Golotlar(bazıları kete diyor) tek kelimeyle harikaydı.Yemeye doyamadım ellerine sağlık.

Biz bu hafta sonuda çok eğlendik umarım sizde güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir.

Mutlu haftalar dilerim

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Emel'cim ne güzel bir parkmış orası, İstanbul'da böyle bir park olduğunu bilmiyordum.. Bir de dediğin gibi her yeşil alan mangal yerine çevrilmese keşke.. Güzel bir pazar geçirmene çok sevindim golotların tarifini bekliyorum.. Sevgiler..

lezzetyolculugu dedi ki...

Golotlar hakikaten çok güzeldi eşim akşamdan bir tane büyük getirmiişti inan tek başıma yedim.Mutlaka tarifini vereceğim tabi birde su böreğinin tarifi var.
Bu park bizim evimize çok yakın camdan bakınca bir kısmını görebiliyoruz.Aslında bizden daha çok yürüyüş ve spor yapılan kısmı görünüyor.Kağıthanede bu park.Havalar biraz daha güzelleşsin beklerim blogtan bir kaç arkadaşımızıda çağırır piknik yaparız.

ebrulitatlar dedi ki...

Emel'cim ne kadar güzel bir parkmış burası. Bayıldım vallahi. Bizim burada olsa hergün giderdim oğluşu alıp. Nefis bir yer. Kayınvalideninde ellerine sağlık. Keteler çok güzel görünüyor. Piknik fikrinide beğendim. İnşallah yaparız bir gün. Sevgiler canım, iyi haftalar..

lezzetyolculugu dedi ki...

Ebrucum hakkaten havalar biraz güzelleşsin bir piknik yapalım.
Mis gibi kekler poğaçalar pastalar temiz hava.
Orda Kamelyalarda var çimenlerde oturmak istemeyen ahşap kamelyalarda piknik yapıyor.
Ama hafta içi yapsak daha güzel olur çünkü hafta sonu çok kalabalık oluyor.

Mebrule dedi ki...

Selam Emel, fotograflara bayildim, ne guzel bir yer orasi. Ailecek ne guzel de bir haftasonu tatili gecirmissiniz, imrendim valla :)

ayseyaman dedi ki...

Tam blog isminize yakışır bir yazı olmuş Lezzet Yolculuğu..
Fotoğraflara bakarken için açıldı, yazınızda bu güzelliklere 2 adımlık mesafede olduğunuzu okuyunca adınıza cok sevindim...takiii mangalcılara gelene kadar..Kimse alınmasın gücenmesin ama sinir oluyorum ben bu manzaraya...Yaa bu Amerikalılarda et delisi mangal delisi ama bizdeki gibi davranıslar göstermiyorlar..Neyse şimdi fazla uzatmayayım...:)
Sevgilerimi gönderiyorum..

Sevgili Ayşe Yaman
Yazınızı görünce çok şaşırdım ve çok sevindim blogumu ziyaret edeceğinizi hiç düşünmemiştim.Sizin enfes görünümlü pastalarınızın yanında benim tariflerim biraz sönük kaldı.Evet biz bu güzel parka çok yakınız ve maalesef istediğimiz gibi değerlendiremiyoruz.Ancak hafta içi.Birde çimenlerin üzerinde mangal yapan insanlarımızın onları uyaran güvenlik görevlileri ile tarışması varki tam trajikomik.Biz millet olarak malımızın kıymetini bilmiyor korkarım kaybetsekte anlamıyoruz.
Sevgiyle kalın

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Ya Emel saklı cennet varmış sizin orada. Laleler solmadan gelmeliyiz, kahvaltıyı orada yapmalıyız mangalcılar gelmeden... O kadar geldik gittik hiç dikkatimi çekmedi bu güzellik. Saklı cennet gibi.. Hasret kalıyoruz böyle güzelliklere, şu İstanbul'da...

lezzetsofram dedi ki...

Selam Emel,(bu arada adaş oluyoruz,insanın adaşına seslenmesi farklı bir duygu)
Ne kadar şanslısınız,yakınınızda cennet gibi bir park ve istediğnizde gidebilme duygusunun olması.
Kağıthanede nerde çıkaramadım,gelip gittikçe uğramak isterdim...
Sevgiler
Emel
asevi.blogcu.com

lezzetyolculugu dedi ki...

Merhaba Emel hanım hakikaten aynı isimde olunca insan kendini garip hissediyor.Parkımız gerçekten çok güzel yapılalı bir sene falan oldu.Daha önceden ağaçlıktı düzenlendi..Yeni bir park yani.Kağıthane belediyesinden nikah dairesine kadar devam ediyor.Her zaman bekleriz.