30 Nisan 2008 Çarşamba

HOŞGELDİN BEBEK ETKİNLİĞİ

Duydukki Yumurta sepeti arkadaşımız şirinmi şirin bir bebek bekliyormuş üstelik birde bebek temalı etkinlik hazırlamış eee onu yalnız bırakmak olmaz; ama ne ile katılacağım.Bir aydır düşünüyorum bir türlü bulamıyorum diğer blog arkadaşlarım öyle güzel pasta,kurabiye,çikolatalar hazırlamışki ben değişik birşey olsun diye düşünürken etkinliğin son günü geldi.Bende benim için çok özel bir şeyle katılmak istedim Miniğimin şeker sepeti,bebek şekerleri ve ilk hediyelerinden bir kaç tanesi..Umarım beğenirsiniz...



Kızımın şeker sepeti doluyken çekmek hiç aklıma gelmemişti bize birtek bunlar kaldı hatıra olarak sakladıklarım...Hastanede bebek şekerleriyle birlikte gelen misafirlerimize verilmek üzere pembe kağıtlara sarılmış minik fındıklı kurabiyeler ve truflar hazırlamıştım.(ozamanlar bebek kurabiyesi yapmayı bilmiyordum)

Biz azranın cinsiyetini ancak 5.ayda öğrenebildik doktora her gittiğimizde heyecanla ultrosona giriyor öğrenemeden çıkıyorduk.En sonunda eşim yurtdışına iş seyehatine gitmeden bir iki gün önce öğrendik.Eşimde yurt dışından bu çerçeveyi bir kaç oyuncak ve bebek elbisesi getirmişti.Kızım çok memnun olmuştu ben onlara bakarken hemen tekme atmıştı.



Bu yeleği hastahaneden çıktığımız gün komşumuz Ünzile teyze hediye getirdi.Sağolsun elceğiziyle örmüş .Ben çok beğendim sizlerle paylaşmak istedim.


Bu güzel yelekte benim anneannemin getirdiği bir sürü güzel hediyeden yalnızca biri bende çok özel biri yeri var.


Bu hırka takımıda kayınvalidemin hediyesi Eminönünden almış çok şirin değilmi..

Annemin,ablamın Azra için aldıklarını koymaya kalksam siz okumaktan bende resim eklemekten yorulurum hepsine teşekkürler.

Kızım doğduğunda koskoca bir çantayla bize Azra için a dan z ye yorganından çorabına,ayakkabısına bir sürü hediye getiren Selma yengemin hediyelerinden bir şey koyamadım çünkü öyle kullanışlı şeyler getirmişki sağolsun, Azra nerdeyse hepsini eskitti...Çok teşekkür ediyorum.

4 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım maaşallah ne kadar güzel, ne kadar şirin şeyler öyle :) Hırkalara bayıldım, aklıma anneannemin ördüğü kırmızı hırkam ve pembe elbisem geldi :) Manevi değerleri çok büyük hediyelerdir hepsi eminim :)

Mebrule dedi ki...

Ne guzel hediyeler bunlar, sepette oyle... cok begendim.. Ne yazik ki bende bebek kurabiyelerini dogumumdan sonra ogrendim. Ilk dogumumda 1 ay hastanede yatmistim, yapmam mumkun degildi, ama kizima yapabilirdim, kardesim de yanimdaydi...insallah torunlarimiz icin yapariz :)) sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

canım ya bunların hepsi harikaaa eemeğine sağlık...
www.blogcu.com/anemonunmutfagi

gülriz dedi ki...

Emelciğim, ne kadar güzelmiş Azracığım şekerleri ve şeker sepeti, kendisi gibi tıpkı :))) Sevgiler gönderiyorum ikinize de