29 Ocak 2009 Perşembe

KIZIM HASTA

Kızım cumartesi gününden beri ishal ve kusuyor.Özellikle salı gününden bu yana ishali yok; ancak şiddetli kusmadan mahvoldu çocuğum.Salı günü doktora götürdük Adeno virüsü bulaşmış.İlaçsız tedavi oluyormuş en iyi tedavi anne sütü ve sıvı alımı imiş.Ama Azra o kadar şiddetli kusuyorki vücudu susuz kaldı doktoru getirin yatıralım dedi şimdi hastanedeyiz kızım babasıyla birlikte uyuyor.Ayağından serum taktılar çok bitkin.Bu hastalık tam bir haftada geçiyormuş ama biz yarın çıkıcaz kısmetse....Dört yaşın altında çocuklarda salgın varmış şu anda. Özellikle Rota virüsü Azra'nın kide Rota virüsüne bezner bir virüs.İnanın hastanede boş odayı zor bulduk.
Çocuk bakmak ne kadar zormuş içim parçalandı kaç gündür.
Allah tüm hastalara şifa versin içindede benim kuzuma...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim inan çok çok üzüldüm.aynı şeyleri geçen ay yaşadım.ishal ve kusma serum takmak için heryerini deldiler hep damarı patladı.içim parçalandı durumunu inan çok iyi anlıyorum.sıkma canını 2 güne kadar düzelir merak etme serum çok iyi gelir.keşke hiç hasta olmasalar
acı çekmeseler ama böyle böyle bağışıklık kazanıyorlar.
çok geçmiş olsun.
Allah acil şifalar versin.

lezzetyolculugu dedi ki...

Saol Melihacım çocuklar böyle büyüyor işte.Azrada da bir türlü damar bulamadılar.İki elini deldiler olmadı.Sol ayağını eldiler olmadı sinirlendim.Taktırmıyorum dedim doktoru aradım.YEni hemşire geldi oda takamadı en son bir saat sonra tekrar denediler.Diğer ayaktan taktılar.Vücudu o kadar susuz kalmışkı damardan kan bile gelmedi.
Allah kimsenin evladına göstermesin.Tekrar teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

benim kzuma , benim boncuğuma nazar değmiş. çoook üzüldüüümmm.o pamuk ellerini ne hale getirdiler canımmm beniimmm. Ama hepsi onun iyiliği için Allah kötüsünden korusun çocuklarımızı , acilll şifalar versin, o gülen yüzleri solmasıınnn.

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

çok geçmiş olsun inşallah çabucak iyileşir kuzucuğun.

LaMa dedi ki...

gecmis olsun Azra'ya. o kucucuk melegini serumlar icinde gormek ne zor gelmistir kim bilir. Allah sifa versin tez zamanda ,hoplamaya ziplamay devam kaldigi yerden tam gaz!
zeynep kardesi de opuyormus, iletri misin lutfen? :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun Emel'cim, çok üzüldüm yaa.. Acil şifalar diliyorum:.

Unknown dedi ki...

Canım nasıl oldu iyimisiniz merak ettim.inşallah herşey yolundadır.
öpüyorum.