9 Ocak 2009 Cuma

FİLİSTİN ve BÜYÜK AYIP

Aslına bakarsanız tarih sahnesinde İngiliz ve Fransızlar ile işbirliği içine girip Türk'ü arkadan vuran , üzerine türküler yazılan katliamlara sebep olan Arapları pek sevmem.Ama yinede bir millete -ki özellikle de müslümansa- bu kadar zulüm yapılmasını içim acıyarak kınıyorum.İnsan hakları insan hakları deyip beynimizi yiyip bitiren devletlerin -belkide işine geldiği için -buna sessiz kalmalarını hayretler içinde seyrediyorum.Bu bir insan kıyımıdır ve bu hiçbir inanan insanın kitabında yer almaz.Ne Tevrat'ta,ne İncil'de,ne Zebur'da ne de Kuran'ı Kerim'de masum insanları yada çocukları katledin yazmaz.Dilerim bu katliam bir an önce durur ve hakedenler bir şekilde cezalarını bulurlar.

Hayretler içinde olduğum bir konuda Filistin'in hemen yanı başında duran Arap ülkelerinin müslüman kardeşleri için kıllarını bile kıpırdatmamaları.Birlik olunacak zamanda birbilerinin umurunda bile olmamaları.Zamanında bizi arkadan vurmalarına bu yüzden şaşmamak gerek sanırım.

Aslında bu dönemler halkımız için de zor zamanlar çevrede yapılan mitingler,eylemler başka amaçlarla kullanılıp yardım etmek isteyen halkımız kullanılabilir.-Geçmiş zaman olur ki beyoğlunda yapılan ermeni olaylarında olduğu gibi-Bileceğiniz üzere yüzlerce ermeninin camları kırılmış dükkanlarına zarar verilmişti.Ama hesap edilemeyen bir şey vardı ki o zararları milletçe yine kendi cebimizden çıkan paralarla çatır çatır biz ödedik. Niye, asılsız haberler yüzünden... sonuçta kim haklı çıktı ya da değermiydi bilinmez.
Bence protesto etmek taşa sopaya sarılmak demek değildir.Günümüzde enbüyük eylem ekonomiye vurulan darbedir.Almayın kardeşim ürettiklerini, yerli malı yurdun malı kullanın.Ülkemin camını çerçevesini niye kırıyorsunuz?Niye arabalarını yakıyorsunuz?Onların çokta umrunda mı sanıyorsunuz?

Demem o ki "Hepimiz ermeniyiz","Hepimiz Filistinliyiz" diyen insanlara diyorum ki bu saatten sonra ne ermeni olurum ne filistinli sadece Türk'üm.Bir Türk olarak haklının yanında olmaktan da gurur duyarım.Ne kendimi kullandırırım, ne de ezdiririm.

Ayrıca hoppala yemek sitesinde bu yazının ne işi var diyen insanlar için belirteyim "BURASI SADECE YEMEK SİTESİ DEĞİLDİR.DUYGULARIMI DÜŞÜNCELERİMİ,YAŞADIKLARIMI,YEMEKLERİMİ PAYLAŞMAK İÇİN AÇTIĞIM BİR BLOGTUR.BEĞENEN OKUR BEĞENMEYEN OKUMAZ"

Haydi hayırlı günler.....

4 yorum:

RÜZGAR ŞAYLAN dedi ki...

PARAYLA SATIN ALINMIŞ TOPRAKLARLA VATAN KURAN BU İNSANLARIN YAPTIKLARI TÜM DÜNYANIN AYIBIDIR. UFACIK SULARDA FIRTINA KOPARIP BU OLANLARA SESSİZ KALAN O KOCAMAN ÜLKELER NEREDE ŞİMDİ? HAKLI TEPKİNE KATILIYORUM, UMARIM DAHA FAZLA KAN DÖKÜLMEZ.UMARIM MASUM ÇOCUKLAR ÖLMEZ...

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Arapların bizi arkadan vurduğu tarihsel bir gerçek.Akşam sohbet ettiği Türk komşusunu ertesi gün ailesiyle birlikte katleden ruma ne demeli.Nedense rumlarla ilgili anılarımızı pek hatırlamak istemeyiz.Şimdi pek sarmaş dolaş olduk.Ben de bir Türk'üm ama ondan önce Müslümanım.Müslüman müslümanın kardeşidir.Etnik kökene çok fazla vurgu yapılmasını doğru bulmuyorum.Arap ya da Kürt bir ailenin çocuğu olarak da dünyaya gelebilirdim.Hatta binlerce yıl önce yaşamış ilkel bir kabilenin çocuğu da olabilirdim.Bunları ben seçemem.Sadece neye inanacağımı seçebilirim.Elhamdülillah müslümanım ve Filistin'de yaşanan katliamlara gösterdiğin duyarlılık için teşekkür ederim.Allah razı olsun.Bir çok insan nedense bu konuyu konuşmak bile istemiyor.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

DUYARLI İNSANLARDAN BİRİSİ DAHA.TEBRİK EDİYOR VE İSRAİLİ KINIYORUM ALLAH FİLİSTİNLİLERE YARDIM EYLESİN İNŞALLAH

Unknown dedi ki...

Canım arkadaşım öyle güzel yazmışsın ki seninle aynı duyguları paylaşıyorum.
öncelikle müslümanım ve türk üm elimden gelen ilk olarak dua etmek ve ürettikleri hiçbirşeyi almamak.

Biz yavrularımızın üzerlerine titrerken,o annelerin içlerinin acısını ,korkularını düşündükçe kalbim sıkışıyor ve iyiki hesap günü ve cehennem var diyorum.

yapılanların burda değilse bile diğer tarafta hesabı sorulacak

çok öpüyorum.