17 Mayıs 2010 Pazartesi

İŞ YERİ YEMEKLERİ

Yoğun geçen günler üzerine birde sıcaklar eklenince insan dışarda yemek yemekten sıkılıyor.Sıkılmak ne kelime bıkıyor.Bir de üzerine katmer katmer biriken kilolar eklenince evden yemek getirmekte farz oluyor tabiii..Hafta sonu gelen misafirlerime yaptığım zeytin yağlı sarma ve dolmalar ile kabak suflesinden kalanlar pazartesi afiyetle mideye lüpletiliyor.İçimde en azından kendi yaptığım yemeklerden kilo almanın mutluluğuyla işime devam ediyorum.Sufle tarifini buradan alabilirsiniz.Börek tadında ama çok hafif bir lezzet.
Neşeli günler dilerim.





2 yorum:

Safiye dedi ki...

Ben sabah kahvaltı niyetine yanımda bir çanta dolusu yiyecek taşıyanladanım. Meyve, kuru yemiş, ceviz, fındık, süt gibi.
Arada sırada da evde dediğn gibi varsa bu tarz şeyler getiriyorum yanımda.Çok güzel oluyor vesselam.
Sevgilerle
Safiye

Sevil Şahin dedi ki...

ah şu yemekler ne yaptı ise bunlar yaptı bana :(
sabah kahvaltısı yapmadığımız için böyle kiloları alıyoruz bize göre kahvaltı peynire domates salatalıktan ibaret degil mutlaka pogaça börek olmalı degilmi sonrada gelsin kilolar :))
canım olsun kiloda olsa nefis olmuş hele böregine bayıldım olsada yesem :))