17 Mayıs 2010 Pazartesi

GELİYORUZ!!!!

Mutlu haftalar dilerim.Yorucu geçen günlerin ardından bloguma dönmenin mutluluğunu yaşıyorum.Son bir aydır evdeki tadilat nedeniyle pek bloguma giremedim ama her şeyin bir sonu varmış.Yeni mutfağımda daha bir hevesle yeni mamalarımla sizlerle birlikte olacağım.
Üstelik artık yardımcım da var -Azra Ku-.Canı sıkıldıkça hadi kek yapalım,hadi pasta yapılım deyip mutfağa sokuyor beni.Çok ta güzel yapıyor kızım.
Her saniye şükretmeye başladım iyiki bir kızım var ve iyiki o "Azra "diye.Çok eğlenceli çok bilmiş bir şey oldu.Bazen kavga ediyoruz ama o zaman da gelip yanağımı okyayıp hadi barışalım diyor her şeyi unutup barışıyoruz.Kızım artık 2,5 yaşında küçük bir abla oldu hafta sonu bezi de çıkarttık artık daha güzel günler bizi bekliyor.

Yukarıdaki fotoğraf dün çekildi sıcak havaya rağmen çok rüzgar olması sebebiyle oynarken biraz zorlandık ama Kızım Ömer abisi ve Ayşe ablasıyla bol miktarda enerji harcadı.Ah birde uçurtması ağaca takılmasaydı.Neyseki baba Ku uçurtmayı kurtardı da kızım bir oh çekti....
Bol misafirli güzel bir hafta sonunun ardından sizlerle buluşmak bana iyi geldi.En kısa zamanda görüşmek üzere.....

4 yorum:

Limonlu Kek dedi ki...

Bekliyoruzzzz :)Emelciğim sesin (yani yazdıkların :)öyle neşeli, keyifli geliyor ki sesin heyecanını ve keyfini resmen ben de hissettim. Ne güzel ne mutlu sana, Azra ve senin marifetli ellerinden çıkan harikaları dört gözle bekliyoruz canım. Sevgiler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Emelciğim seni ve güzel kızın Azrayı merakla bekliyoruz..

Sevde dedi ki...

Canım ne güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz. Bence de kız çocuğu bir başka güzeldir. İnşallah ikinci çocuğum kız olur. Ama şu an görünüyor ki, benim oğluşum iştahı ile kek ve pasta bahanesi ile beni bolca mutfağa sokacak :) Ne güzel artık bezini çıkartmış. Eee nede olsa o artık kocaman bir abla... Canım tavsiyene uyup Yusuf Talhaamla birlikte yaşadığım her saniyenin tadını çıkartıyorum. Kocaman öpüyorum, ikinizide.. İyi haftalar diliyorum

Onu seven amcası, dedi ki...

Maşallah, dünya güzeli olmuş küçük hanım. Allah nazarlardan saklasın.