28 Mayıs 2008 Çarşamba

TEK KİŞİLİK MİNİ KEKLERİM VE SARIYER KAHVALTISI(PDÇSE 24)

Herkeslere merhaba uzun zamandır yazmıyordum merak edip yorum gönderen tüm dostlarıma teşekkür ederim gayet iyiyiz bende, Azra'da...Azra bu aralar çok yaramaz olduğu için çok yoruluyorum bitap düştüğüm için yazı yazmaya fotoraf eklemeye vaktim olmuyor.Azra 3 aylık ken dönmeye başlamıştı 6 ayı doldurduğundan beri yuvarlanarak odayı fıldır fıldır geziyor ve benim için tehlike çanları çalıyor.Odadan bir çıkıyorum Azra'ya bir şey alıp dönücem bir geliyorum Azra hanım yok, masanın altına girmiş masanın bacaklarını yemeye çalışıyor.Azra bir ay önce emekliyordu dönmeyi öğrenince daha kolay geldiği için şimdi onu bıraktı yuvarlana yuvarlana geziyor evde.Ah ah sormayın Azra bu yuvarlanma işini o kadar abarttıki gece mızırdanmasına uyanıyorum bir bakıyorum Azra emekleye emekleye yatağın ucuna gitmiş yatağının başına kafayı cutonk vurunca mecburen durmuş devekuşu gibi toto havada baş yatakta uyuyor.Bazen bir köşede bazen yatağın diğer ucunda.Umarım geçici bir durumdur.

Bu aralar evde bunaldım eşimde bunu farkettiği için pazar günü bizi Sarıyer'e önce kahvaltıya götürdü sonra İstinye Park'a alışverişe.Ordanda anneme gittik...Meğer deniz havası almaya ne çok ihtiyacımız varmış.Hem misgibi kahvaltı yaptık iyot kokusunu içimize çeke çeke hemde tatil için bol bol alış veriş yaptık(bizim için sanmayın kendim için gittim poşetlerden çıkanlar sadece Azra hanıma aitti)Kendim için sadece 6 lı mini kek kalıbı aldım.Yukarıda ki resim pazar gününe ait.....Azranın diğer fotoğraflarını görmek isteyen dostlarım için bir site açtım sadece davet ettiğim dostlarım görebiliyor gözden kaçırdığım ve görmek isteyen arkadaşlarım bana mail atabilirler.

Dün Anneannem,Dedem,Dayımın 6 yaşındaki kızı Zeynep bize sürpriz yapıp kahvaltıya geldiler.Zor bela ikna edip akşam yemeyine kalmalarını sağladım.Akşam yemekte dedem bize piyaz ve köfte yaptı enfesti ama fotoğrafını çekemedim malum Azra olunca....Bizde Zeyneple birlikte yeni kalıbımda kek yaptık.Tarif muffın tarifi ben Zeynep'in isteği doğrultusunda her birini farklı yaptım.Üzerlerini değişik şekillerde süsledim.Herbiri bir porsiyonluk.Ama sabah birini eşime, diğerlerini Zeyneple gönderince sadece biri kaldı bu fotoğrafta ona ait.Umarım beğenirsiniz. Kekimi tuğba hanıma gönderiyorum etkinlikte kolaylıklar diliyorum.

Malzemeler

• 1 paket vanilya
  • 1 avuç iri çekilmiş fındık
  • 1 avuç iri çekilmiş ceviz

Not İsteğe bağlı olarak herbirini farklı yapabilirsiniz.İçindeki fındık ve ceviz sabit.Tarifin ayrıntısını burdan alabilirsiniz.

1 tanesine 2 tatlı kaşığı kakao,çikolata parçaları ilave ettim

2 tanesine kurululmuş üzüm,incir,kayısı koydum

1 tanesini hem kakaolu hem sade karışık

1 tanesini zencefilli

1tanesini hindistan cevizli yaptım.