21 Eylül 2008 Pazar

Herkeslere merhaba!!!!!

Öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.Rabbim dualarınızı kabul sofralarınızı bereketli eylesin.Uzun zamandır ne tarif ekleyebildim ne bir çift kelam yazabildim.Ailecek zor zamanlar geçirdik.Bu sürede bizi merak edip halimizi hatrımızı soran tüm dostlarımıza teşekkür ederim.Bildiğiniz gibi annem düştü omzu kırıldı,babam çalıştığı fabrikada parmağini makineye kaptırdı.Bu kadar üzüntü yetmezmiş gibi birde Ramazandan bir hafta önce eşim rahatsızlandı.Birlikte Şile,Ağva taraflarına gezmeye gittik hem fotoğraf çekelim hemde gezelim istedik.Şileye girdik bir yerlerde duralımda Azra'ya bir şeyler alalım dedik.Bir anda fenalaştı Şile devlet hastanesinde aldık soluğu orda EKG si bozuk çıkınca kalp krizinden şübhelendiler .Neyse eve döndük(gerçi dönüşte hiç kolay olmadı) ertesi gün yine felanaştı hadii tekrar acile bir sürü tahlil falan bir şey çıkmıyor bağırsak yada midede bir mikrop var ama ne.Neyse biraz düzelir gibi oldu 2-3 gün oruç tuttu yine fenalaştı bu sefer gastroentrologa gittik en sonunda mikrobun ne olduğunu öğrendik eşime"SALMONELLA"mikrobu bulaşmış.Muhtelemen dışarda yedigi yemekten,içtiği sudan,yada gittiği tuvaletten bir şekilde bulaşmış.Antibiyotik tedavisi ve perhiz verildi.Nerdeyse her şey yasak.Tabii o yemeyince bizede öyle alengirli yemekler yapmıyorum canı çekmesin diye.Dolayısıyla blogada bir şey koyamadım.Aman kocam iyileşsinde bir şey istemem.O kadar korktumki bir şey olacak diye insanı ençokta belirsizlik yıpratıyor.On senedir birlikteyiz bir gün nezle dışında hasta oldugunu görmemiştim.Acilde Azra ile beklerken Allah korusun ona bir şey olursa ne yaparım diye düşündüm.İnanın eşim olmadan nasıl yaşanır bilmiyorum.Ne yapılır,nereye gidilir,ne yenir,nasıl nefes alınır.Ona öyle alıştımki öyle çok seviyorumki hayatımın her yerini kızımla birlikte doldurdular.Rabbim onları benden ayırmasın.Kimseyi ailesinden ayırmasın.....
Bizde durumlar böyle aaa önemli bir şey daha var onu söylemedim kızım yürüyor 10 ay bir haftalıkken yürümeye başladı.Öyle mutluyumki anlatamam bir de yürürken havaları görseniz küçük dağları hanfendi yarattı sanırsınız.Arada heyecan yapıyor şımarıyor falan o zaman totosunun üzerine oturuveriyor tabiii.

En yakın zamanda yeni tarifler ekleyeceğim söz.Eşim iyileşsin ona ziyafet vereceğim zaten.
Yukarıdaki tatlı geçen gün muhallebi yaparken ortaya çıktı o da olsun buda olsun derken keşkül gibi bir şey ortaya çıktı ama daha kıvamlısı tadı da gayet güzel oldu;ama uydurmasyon olduğu için tarifi tam hatırlayamıyorum hatırlar hatırlamaz paylaşacağım.

Mutlu ve sağlıklı kalın.......

4 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Emel'cim, çok çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın.. Benim de annem düştü haftabaşında, el bileğinde kırık var.. Onca şeyin arasında gerçekten çok önemli ve güzel bir gelişme de olmuş, tebrik ederim :) Azra'cığımı öp benim için..

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

Sipsak tir ama lezzetlidir patates kavurma, eşine gecmiş olsun, www.ikizanneleri.net sietsini de sitene eklersen sevinirm bize destek vermis olursun sevgilerimle, emel

Adsız dedi ki...

emel'cigim, bende seni cok merak edenlerdenim. cok cok gecmis olsun hepinize. bir solukta okudum yazdiklarinia hangisine üzülecegimi bilemedim. insallah cok yakinda herkes iyilesir ve eski sagligina kavusur. yüce allah, baska dert ve tasa göstermesin ve amin, insallah yakinlarimiz yanimizdan hic ayrilamaz. yasadigin stresi ve korkulari tahmin edebiliyorum. tekrar gecmis olsun.

sevgilerimle
nese sahin

lezzetyolculugu dedi ki...

Neşe ablacım nasılsın.Bende seni düşünüyordum uzun zamadır mail atamadım Ramazanını kutlayamadım diye.Her şey öyle üst üste geldiki çok zor zamanlar geçirdik ve geçirmeye devam ediyoruz hepsi geçecek inşallah.