17 Haziran 2008 Salı

BEN DÖNDÜM

Her başlangıcın bir sonu olduğu gibi tatilimizinde sonu geldi ve döndük.Her şey çok güzel gidiyordu hava güzel,Azra eğleniyor,Otel pürü pak,yemekler çeşit az ama idare eder derken dönüşümüze iki gün kala otelde yediğimiz bir şeyden zehirlendiğimi farkettim.Aslında ben sadece ben hastayım sanıyordum, otelde bir çok insanın rahatsızlanıp acile kaldırıldığını duyana dek.Grant Otel Temizelde kaldık Ayvalık'ta ki tek 5 yıldızlı otel.Orda ki bir çok tanıdığımızda orayı önerdi.Daha öncede Ayvalık'a gittiğimizde en güzel görünen otel orasıydı.Kısmet.Zehirlenmeseydim otelden çokta memnundum aslında bizim gibi bebekli aileler çoğunluktaydı.Odamız tertemiz yemeklerde fena görünmüyordu.Havuzu temiz, plajı gayet güzeldi.Neyse iyiyim çok şükür.Rahatsızlanınca Asos ve Bergama'ya gidemedik tabii.Eşimden Çanakkale gezisi sözü alıp son bir kez Cunda'da balık yiyip döndük İstanbul'a....
Ama yindede harikaydı Şeytan sofrasında gün batımı,Sarımsaklıda gezinti,Ayvalıkta tost,Cunda'da balık,Sakızlı ve karadutlu dondurma harikaydı.Deniz muhteşemdi.Pazara bile gittim.2000'e yakın fotoğraf çektik çoğu Azra'ya ait tek tek bakıp ayırmam uzun zaman alıyor.En yakın zamanda hepsini paylaşacağım.Bu arada Azra'nın fotoğrafları'nı Yaşamdan kesitler isimli bloğuma koydum daha önceden davet ettiğim dostlarım bakabilir.Gözümden kaçan dostlarım bana mail atarlarsa davet edebilirim.
Mutlu kalın...

3 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Hoşgeldin Emel'cim, öncelikle çok geçmiş olsun.. Ama bundan başka tatilin çok iyi geçmesine çok sevindim..

Mebrule dedi ki...

Hosgeldin canim, yazini bekliyordum 2 gundur...

Gecmis olsun, Assosa gidememene uzuldum ama iyi olmanada cok sevindim. Bu sene Turkiye`de ayarlayabilirsek ailecek birkac gun tatil de ben yapmak istiyorum. Denizin kokusunu ozledim. Favori kosem ise Adrasan (Cavuskoyu)...

Azra`nin fotograflarini bende gormek isterim.

Sevgiler canim, kendine cok iyi bak...

lezzetyolculugu dedi ki...

Mebrulecim mail adresini edikicitunc@yahoo.com adresine mail at sana davet göndereyim.Seni ve kuzucuklarını çok öptüm