13 Kasım 2012 Salı

AZRA'NIN DOĞUM GÜNÜ (2. BÖLÜM)

Herkese merhaba.İki aşamalı Azroş mazroş doğum günü şenliğinin 2. aşamasını pazar günü her türlü zorluğa rağmen hanım efendinin isteğine göre tamamladık.Öncesinde benim ağır bir grip geçirmem,cumartesi akşamı kök dişimin kırılması,hatta kardeşinin diş çıkarması bile Azroşu doğum günü kutlamasından vazgeçirmedi.Babamız bir hafta sonra yapalım daha büyük parti yaparız dese bile Azroşun "Benim bir fikrim var önce hepimiz doktora gidelim sonra babam bize yardım etsin ve bu iş bitsin" cümlesinden sonra saçımı süpürge ederek :) partiyi hazırladım.Kazasız belasız atlattık Azroş çok keyifliydi sırtında kelebeği ordan oraya koşuyordu :)




 Menümüz

Tuzlular
  • Kıymalı börek
  • zeytinli açma
  • patates salatası
  • tavuklu makarna salatası
  • kısır
  • italyan salatası
  • z.yağlı lahana sarması(masaya koymayı unutmuşuz)
Tatlılar
  • Muzlu truf
  • limon,fındık ve cevizli kapkek
  • havuçlu parça çikolatalı kek
  • Meyveli çikolatalı pasta(benim yaptığım)
  • kestaneli pasta (hazır)
  • Azroşun kakao,fındık ve tarçınlı kurabiyeleri
Tarifler bir sonraki yazıda....

Hiç yorum yok: