1 Mart 2010 Pazartesi

ALGİDA'DAN SÜRPRİZ VAR!

Dondurmalı blogta görünce çok sevindim. Carte D'or iki yeni ürün çıkarmış -dondurmalı pasta-."misafirim geldi aman hemencecik ne tatlısı yapayım diye düşünmek yok" dedim kendi kendime.Derken tamda kandil günü Carte Do'r dan koca bir paket çıka geldi.Paketi hızla açtım tataaammm iki adet pasta.Biri Antep Fıstıklı-Çikolatalı diğeri, Karamelli-Kaymaklı iki harika lezzet.Bu tatlı hediyeler karşısında iş arkadaşlarım ve ben bayağı mutlu olduk.Algida'ya lezzetli hediyeleri için teşekkür ederim.Çok makbule geçti.Üstelik bu güzel pastalarla bir iş arkadaşımızında doğum gününü kutladık.Çok bereketli bir gündü.


Hızla tükendiği için pastaların fotoğrafını çekemedim.Fotoğrafları Dondurmalı blogtan aldım.

1 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

ben bunlardan algidanın etkinliğinde yedim çoook güzeller