5 Temmuz 2010 Pazartesi

KEKLER BENDEN ÇAYLAR SİZDEN!


Uzun bir aradan sonra yazmaya da yüzüm yok aslında;ama sizi çok özledim yüzümü kızartıp bir kolaçan edeyim dedim blogumu. İnşallah herkes iyidir.Biz, güzel bir tatilin ardından bol piknikli günler geçiriyoruz.Hafta sonu iki günde piknikteydik.Azra da bizde çok eğlendik.Yukarıdaki kekler piknik için sanmayın,onlar Gümüşhane'ye gidecek olan kayınvalidemler için pişti.Tabiii önce Azra Ku tadına baktı...




Kekin bir tanesi ; çikolatalı,cevizli,fındıklı,yaban mersinli;diğeri ,taze zencefilli,cevizli,fındıklı,üzümlü.
Görüldüğü üzere kekler çok beğenildi.Ama tarif daha sonra....

8 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

çayı mı aldım geldim hanimiş bakalım keklerimiz..ay hepsi birbirinden nefis tarif istiyoruz tarif..:)
hoş geldin bu arada bu kadra özletme kendi ama:)
maşallah azra kocaman kız olmuş:)

sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Tekrar hosgeldin öyleyse....arayi acmadan yayin devam degil mi?Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

aa bu sefer kekler senden demek
:)))
tamam çaylarıda ben hazırlıyorum ozaman.
bu kekler kaçmaz !!!!
Hoşgeldin..

Cafe Pepela dedi ki...

Merhaba.
Blogunuza ilk ziyaretim :)
Kızınızı Allah bağışlasın çok tatlı.
Kızımla yakınlar sanırım (2007 doğumlu)
Tarifler de çok hoş,ellerinize,gönlünüze sağlık..
Sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Maşallah Azra çok tatlıymış..)Kekler ise şahane,ellerine sağlık..



Sevgiler..

YeMeK vAkTi dedi ki...

olur olur olur bu keklere ben çayı demlikle getirim ellerine sağlık:)

Sevil Şahin dedi ki...

afiyet bal olsun başta azra hanıma sonra tadan herkese nefis görünüyor
tarifi bekliyorum..

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı haftalar. Çok şık ve leziz görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.